Kas Pulsi viisid rappa juhtimisvead?

veebruar 4th, 2008

pulsOlen nüüd juba eelmisest reedest Äripäeva lugeja. Ilmub teine iseenesest mu postkasti, ilma et ma seda oleksin tellima pidanud. Ma ei teagi, kas tegu postiljoni eksituse või Äripäeva kavala kampaaniaga, igaljuhul tuleb tõdeda, et leht on päris hea. Parem kui Postimees näiteks. Ja reedel ilmuv Puhkepäeva nimeline vaheleht on väga asjalik. Sisukam, kui nii mõnigi “kultuuri” silti sisaldav nädalalõpulisaleht.  Väikse miinuse saab Äripäev seetõttu, et koomikseid on vaid üks ja seegi ilmub vaid reedel (Aga see-eest kodumaine).

Igaljuhul, tänases Äripäevas on lugu sellest, et Viru Õlu ostsis Puls Brewery brändi koos saba ja karvadega üles ja proovib seda tagasi turule pressida. Kirjutatakse, et juhtimine lonkab ning bränd on kehv ja ei tea mida veel. Mäletan kül, kui Pärnu õlletehas Pulsiga välja tuli: ilus silt ja kena nimi. Korralik kampaania… aga ainuke asi, mis kehv: oli õlu ise! Sellest peakski hakkama. Maitse asi…


Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply

Name (nõutav)

Email (nõutav)

Veebileht

Speak your mind